Ve jménu demokracie aneb podpora Revoluce ze strany katolíků? - Im Namen der Demokratie - Katholische Unterstützung für die Revolution?

16. listopadu 2010 v 14:11 | MC |  Politika a republikánské "vládnutí" - Die Politik und die Republikanische "Regierung"
17.november
sloup
Tento článek je věnovaný tzv. výročí Sametového podvodu, který změnil v této prohnilé republice režim ze socialismu do nikým neřízeného kapitalismu s anarchickým pojetím svobody a liberální demokracií. (papeži odsouzené - Bl. Pius IX., sv. Pius X.)
Krize Církve zasahuje prostě každého, ať už chce či nechce, maják Církve je zatemněn do té míry, že už svět neví dle čeho se řídit a celá společnost se zmítá v anarchii pseudohodnot. Jsme jednou z nejatheističtejších zemí na světě. (Papež Benedikt XVI.) Bůh byl pomyslně sesazen s trůnu. A jak kdysi prohlásil de Maistre: čím více zavřete klášterů, tím více budete muset stavět věznic. To se vrchovatě naplňuje. Sv. Pius X. kdysi prohlásil, že Církev svatá je pro národy majákem. Co se však stane, pokud maják přestane svítit?
Principy katolické akce jsou pro každého věřícího laika nadčasové a je možné je využít i v dobách současného revolučního a demoliberálního republikánského temna. V katolické akci jde především o to spojovat, pokud můžeme použít ono benediktinské, ora et labora (modli se a pracuj!): vést duchovní život, život modlitby a zároveň být v akci za katolickou víru pod vedením církevní hierarchie... Bohužel někteří katolíci upadli do ošemetného omylu, o kterém nádherně hovoří Dom Chautard ve své knize Duše veškerého apoštolátu, do bludu bezduchého aktivismu, bez toho, aby se modlili a spojovali onen kontemplativní prvek s prvkem akce. V této souvislosti doporučujeme všem čtenářům nadčasovou knihu od J. Ousseta L´Action. Z nedůslednosti v katolické víře a z neposlušnosti vůči tomu, co katolická Církev vždy razila za principy, jsou z toho potom nacionalistické, revolučně republikánské, aggiornamentální, sekulární, liberální kolaborace katolíků ve veřejném životě, nedůslednost par Excellence, která pramení nejenom z neznalosti, ale také i z toho, že si katolíci prostě řekli, že modlitba a duchovní život nejsou důležité pro zdar aktivit v časném světě, protože kdyby pro ně tyto veličiny byly důležité, tak jejich počínání by bylo zcela jiného rázu, a to rázu náboženského. Podpora těchto zhoubných a protikatolických tendencí znamená vlastní urážku a neposlušnost vůči Náměstkům Kristovým zde na zemi, kteří po celá staletí varovali svět a lidstvo před těmito omyly a bludy: modernismem, svobodným zednářstvím, bolševismem, fašismem, nacismem a liberální demokracií etc. Jestliže má být katolík věrný principům, tak potom jedině principům katolickým a nemíchat všechno, podobně jako modernisté či liberálové, do jedné kupy a klonovat anděla s démonem... Moderní katolíci devalvují onu pověstnou konzistentnost katolických principů. Jejich postoj vede k liberalismu a později u některých může propuknout v totální atheismus a lhostejnost vůči náboženství. Vystavují totiž katolickou víru pohrdání a posměchu, kráčejí totiž s těmi, kteří jsou nepřáteli katolické Církve. Je to zrada, která se rovná sauerovskému stržení mariánského sloupu v Praze.
O liberálním katolicismu napsal slavný francouzský publicista a nesmlouvavý nepřítel francouzské Revoluce L. Veuillot knihu pod názvem "Liberální iluze" (L´Illusion Liberal), kde ukazuje, že liberální katolík vlastně nemůže být zván katolíkem ve vlastním slova smyslu, protože se zpronevěřil katolickým principům, katolické víře. Je sice pokřtěný, ale dle víry ve svém životě jedná pouze částečně, nebo vůbec ne. Je příznivcem Revoluce přímo, nebo nepřímo v dílčích věcech s ní sympatizuje. V této souvislosti se často někdy hovoří o integrálním katolicismu, který je opakem liberálního katolictví. Tento pojem byl zvlášť používaný v 19. století s rozmachem ultramontanismu. Integrální katolík je takový, který není podivným dr. Jekyllem a panem Hydem, osobou rozpolcenou ve dvě, ale že je osobou integrální a podržuje si tytéž katolické principy všude a vždycky, ve všech oblastech přirozeného i nadpřirozeného života. Neodděluje nadpřirozený řád od přirozeného, nespolčuje se s lidmi, kteří jsou nepřáteli Církve a nekráčí s nimi ruku v ruce. Zasazuje se o to, aby katolické principy zvítězily ve společnosti, v politice, v rodině, ve škole etc. Touto cestou kráčí i tradičně katolický monarchista. Jestliže katolík uvěřil katolickým principům, tak potom nemůže zvedat ruce a hlasovat pro revoluční republiku a její zvěrstva... Bohužel jako další omyl se jeví redukování tradičních postojů pouze na vysluhování svátostí v tradičním ritu... to je právě onen nešvar a fatální chyba, která nabourává celou stavbu celostního pojetí katolické víry a věrnosti katolické Tradici. Kněz a věřící musí konat tak, jak věří a neříkat, že jedna realita je kostel a tradiční svátosti a druhá boj v ulicích pod revoluční trikolórou... Franta Sauer, hlavní iniciátor zbourání mariánského sloupu na Staroměstském náměstí v Praze, však na závěr života svého činu litoval a v roce 1947 těsně před svou smrtí se smířil s katolickou Církví. Dokáží se smířit s katolickou Církví i tito nedůslední revoluční a aggiornamentální "katolíci" a katoličtí kněží, kteří adorují liberalismus, modernismus a sekulární republiku podporou jejích institucí a spojující se s nepřáteli katolické Církve?

Další články k tomuto tématu:
ripublica

Protireklama - Gegenwerbung
 


Komentáře

1 Ladislav Mylý Ladislav Mylý | E-mail | 16. listopadu 2010 v 14:57 | Reagovat

Perfektně napsaný článek vyjadřující naši tristní současnost.Díky za něj!

2 Pavel Kindl Pavel Kindl | E-mail | 17. listopadu 2010 v 11:24 | Reagovat

Velmi pěkné, nelze než souhlasit.

3 Martin R. Čejka Martin R. Čejka | 18. listopadu 2010 v 11:35 | Reagovat

Cit. "Zasazuje se o to, aby katolické principy zvítězily ve společnosti, v politice, v rodině, ve škole etc. Touto cestou kráčí i tradičně katolický monarchista..."

Na těchto stránkách se hodně píše o tom, co by se dělat nemělo, ale téměř vůbec ni o tom, co by se dělat mělo. Což je škoda. Jakou cetou by tedy měl kráčet (co dělat) tradičně katolický monarchista, kromě toho, že by měl na internetu ukazovat virtuální anonymní svaly?

4 Monarchista Monarchista | 18. listopadu 2010 v 17:16 | Reagovat

[3]: Děkujeme za Váš příspěvek. Je vidět, že nepozorně čtete naše příspěvky... Ostatně nevím, kde ukazujeme virtuální anonymní svaly. Mohl byste být konkrétnější? Pokud ani z našich článků nerozpoznáte, co by měl tradičně katolický monarchista dělat, potom doporučuji rozpomenout se na přednášku biskupa Williamsona, kterou měl kdysi v Praze, případně odkazuji na přednášku biskupa Tissier de Malerais, která byla přeložena v časopise Angelus a pojednává o katolické akci. Ostatně katolické akci se chceme věnovat v dalších článcích.

5 richard kalmár richard kalmár | E-mail | 22. listopadu 2010 v 21:47 | Reagovat

Nádherné, bravo! Aspoň niekto hovorí. Články si odkladám pre prípad žeby neboli.
S pozdravom autorovi a priaznivcom s úctou Richard

6 Monarchista Monarchista | 23. listopadu 2010 v 18:00 | Reagovat

[5]: Děkujeme za uznání, pane Kalmáre. Prosíme však o modlitbu, abychom zůstali před Bohem a Matkou Boží věrní tradičně katolickým principům v tomto globalizačně - sekulárním, republikánském a liberálně demokratickém pekle. Děkujeme ještě jednou. Redakce MC.

7 Renata Vitanyová Renata Vitanyová | E-mail | 19. prosince 2010 v 19:30 | Reagovat

Hezký nedělní večer. v katolické církvi se něco začíná dít. Velký bod zlomu  nastane na setkání mládeže ve Španělsku. Tradičně jásavé shromáždění katolické mládeže se organizátorům vymkne z rukou. Mladí katolíci se již začínají na internetu organizovat - mají zajímavá hesla, kde je toho hodně o tradici, latině, tridentské liturgii. Duch Svatý si cestu najde, mladí jsou vnímaví .
Renata

Nový komentář

Vezměte na vědomí, že diskuse je moderována. Než se nový komentář začne zobrazovat, musí jej nejdříve schválit autor blogu.

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
Unsere Positionen/ Naše pozice:



Monarchia Catholica fördert Union der Vertriebenen und Aussiedler und Süd-Tiroler Kampf für die Selbstbestimmung.
Monarchia Catholica podporuje Unii všech nespravedlivě vyhnaných a právo na sebeurčení Jižního Tyrolska!